Annulering:

  • Wil je de afspraak annuleren? Dit kan tot 24 uur voor de behandeling online via de link in je bevestigingsmail. Aangezien je een bevestiging en herinnering per e-mail en 2 uur voor aanvang een sms ontvangt, ben je zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van je afspraak. Annuleringen binnen 24 uur kunnen niet meer online worden verwerkt. Omdat ik tijd besteed aan het annuleren en opvullen van de vrijgekomen tijd en mogelijk andere klanten heb moeten weigeren, behoudt Lashes & Smiles zich het recht voor om 50% van de kosten van de geannuleerde afspraak in rekening te brengen.
  • Bij het online aanvragen van afspraken is het belangrijk om de juiste tijdsspanne te selecteren, anders kan je aanvraag worden geweigerd.


Refills van andere salons:

  • Refills op wimpersets van andere salons worden alleen uitgevoerd na voorafgaand telefonisch overleg.


Betaling:

  • Betalingen dienen in de salon via pin te worden voldaan; contante betalingen worden niet geaccepteerd.


Corona/Ziekte of Familiale Noodsituatie:

  • Bij besmettelijke ziektes in het huishouden moet de afspraak worden geannuleerd.
  • In geval van onvoorziene omstandigheden vanuit de salon, zoals ziekte, wordt je afspraak geannuleerd. Je dient dan zelf een nieuwe afspraakverzoek in te dienen.


No Show:

  • No-shows worden geregistreerd en leiden tot uitsluiting van verdere online afspraakverzoeken.


Tijd:

  • Kom maximaal 5 minuten voor je afspraak aan, niet eerder.
  • Verwijder voor je afspraak je oogmake-up.
  • Als je te laat bent, laat dit dan weten via WhatsApp. Na 20 minuten te laat vervalt je afspraak en wordt 100% van de kosten in rekening gebracht.


Refund Beleid:

  • Er vindt geen restitutie plaats voor geleverde diensten of producten.


Gasten en Kinderen:

  • Graag geen gasten of kinderen mee naar de afspraak.