Afspraken & Annuleringen

  • Afspraken kunnen alleen online worden gemaakt.
  • Annuleringen dienen minimaal 24 uur van tevoren worden doorgegeven om extra kosten te voorkomen.
  • Als een annulering plaatsvindt tussen 24 en 12 uur vóór de afspraak: 50% kosten (geen restitutie aanbetaling/reserveringskosten). Minder dan 12 uur: 100% kosten. No -shows worden ook volledig in rekening gebracht.
  • Pas na betaling van eventuele kosten kan een nieuwe afspraak worden gemaakt.
  • Herhaaldelijk verzetten of misbruik van afspraken kan leiden tot weigering van toekomstige boekingen.


Behandeltypes & Termijnen

  • Het is verplicht om het juiste type afspraak te boeken op basis van de tijd sinds de vorige behandeling:
  • Refill 2/3 weken = max. 21 dagen na vorige afspraak.
  • Refill 4 weken = max. 28 dagen na vorige afspraak.
  • Na 28 dagen vervalt het refilltarief en geldt een nieuwe set. Afspraken buiten de vastgestelde tijdsblokken worden niet ingepland.
  • Verkeerd gekozen tijdsloten worden zonder overleg geannuleerd. Dit uit respect voor de planning en voor klanten die wél de juiste boekingsregels naleven.


Respect & Grenzen

  • Wij stellen respect voor onze tijd, expertise en regels zeer op prijs.
  • Herhaaldelijk verzetten van afspraken, omzeilen van regels of ongepaste communicatie wordt niet gewaardeerd en kan leiden tot beëindiging van de klantrelatie.
  • Wij behouden ons het recht voor klanten te weigeren die deze voorwaarden niet naleven.


Betaling & Prijzen

  • Betaling geschiedt direct na de behandeling via pin.
  • Contante betalingen worden niet geaccepteerd.
  • Prijzen zijn inclusief btw en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden aangepast. 
  • Restituties na behandeling worden niet verleend, behalve bij aantoonbare fouten aan onze zijde. 


Gezondheid & Allergieën

  • De klant is volledig verantwoordelijk voor het melden van allergieën of medische aandoeningen die invloed kunnen hebben op de behandeling.
  • We zijn niet aansprakelijk voor eventuele allergische reacties of complicaties die ontstaan door het niet melden van gezondheidsproblemen voorafgaand aan de behandeling. 
  • Nazorginstructies dienen strikt te worden opgevolgd. 
  • Klachten dienen binnen 48 uur te worden gemeld. 


Refills van Andere Salons

  • Refills worden uitsluitend uitgevoerd op wimpersettingen die in onze salon zijn geplaatst.


Aansprakelijkheid

  • Wij niet verantwoordelijk voor schade veroorzaakt door het niet naleven van de nazorginstructies of door externe factoren zoals o.a. gebruik oliehoudende make-up remover of wrijven in de ogen.
  • De klant is verantwoordelijk voor het naleven van de nazorgadviezen en het beschermen van de wimperextensions tegen externe schade.
  • Indien de klant schade aan de wimpers of huid veroorzaakt door eigen handelen, kunnen we geen herstel of vergoedingen aanbieden.

   

Privacy & Gegevensbescherming

  • Alle klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld en verwerkt volgens de AVG-wetgeving.
  • Gegevens worden alleen gebruikt voor de doeleinden van de behandeling en worden niet gedeeld met derden zonder toestemming van de klant.


Voorbereiding & Aankomst

  • Kom maximaal 5 minuten voor je afspraak aan, niet eerder.
  • Verwijder oogmake-up vooraf.
  • Bij te laat komen wordt de behandeling ingekort, maar de kosten blijven gelijk.


Overige

  • Gasten en kinderen zijn niet toegestaan in de behandelruimte.
  • In geval van ziekte of nood kunnen wij een afspraak annuleren.


Door een afspraak te maken bij Lashes & smiles, ga je akkoord met deze Algemene Voorwaarden.